Entrevista a Thierno Al-Hajj Malik Barro, TV Girona.

Diferents fotografíes del moment de l'entrevista a la Presidenta, Laura Serrajòrdia, i al rector, Thierno Al-Hajj Malik Barro, amb la col·laboració desinteressada de l'Ousmane Ba com a intèrpret:

jpgMoments prèvis al directe
jpgPantalla Thierno Al-Hajj Malik Barro
jpgPlató TV Girona
jpgPreparació entrevista
jpgEn directe

Link de l'entrevista a l'espai Comarques de TV Girona, que es va emetre en directe el dia 06 de Juliol al Comarques vespre:

Fundació Talibés a TV Girona

Les enfants plus défavorisés, les Talibés du Sénégal

Communiqué de presse sur la situation des enfants Talibés Senegal.

Diverses images

jpgBrochure Talibés

Projet Socio Educatif

Matériel de merchandising

pdfPresentació Corporativa Talibés
pdfDíptic Fundació Talibés

Inauguration du premier point de vente situé à Saint Cugat del Vallès.

Taller del pa Serrajòrdia

jpgKit complet
jpgUrne
jpgPanneau d'information

Information financière

Programmes

Vidéo

Collaborer

Vous pouvez collaborer avec la Fundació Talibés à travers une apportation économique ou en participant à nos activités.
Devenez membres
S'abonner