Apadrina

També pots trucar al 902 996 267 i fer el teu apadrinament per telèfon.

Dades persona

Dades Persona Física

És obligatori escriure algun telèfon

La quota mensual d'apadrinament és de 18 euros

Forma de pagament

Tipus de pagament

Desitja aportar aquest número de compte per a les seves col·laboracions, en cas de tenir-ne?

No acceptem aportacions amb targes de crèdit

En aplicació a la llei 49/2002, els contribuents de l'IRPF (persones físiques) tindran dret a deduir de la quota íntegra, el 25 % de l'import del donatiu, donació o aportació realitzada. Els subjectes passius de l'Impost sobre Societats (persones jurídiques) tindran dret a deduir de la quota íntegra, el 35 % de l'import del donatiu, donació o aportació efectuada.

En compliment del disposat a la L.O.15/1.999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, FUNDACIÓ TALIBÉS, l'informa que les seves dades personals, estan incorporades a un fitxer de tractament automatitzat de dades, i que el seu titular és FUNDACIÓ TALIBÉS, tenint vostè, dret d'oposició, accés, rectificació o cancel·lació als mateixos, mitjançant un escrit dirigit a FUNDACIÓ TALIBÉS, Plaça Marquès de Camps, 3 Ppal 2ª, 17001 de Girona (Espanya).

Vostè consent que tractem les seves dades personals per oferir-li productes i serveis, propis o d'entitats col·laboradores, que cregui FUNDACIÓ TALIBÉS pugin ser del seu interès, i que destinen una part dels seus ingressos a la nostra Organització.

També pots trucar al 902 996 267 per més informació, i t'atendrem.