Descàrregues

Entrevista a Thierno Al-Hajj Malik Barro, TV Girona.

Diferents fotografíes del moment de l'entrevista a la Presidenta, Laura Serrajòrdia, i al rector, Thierno Al-Hajj Malik Barro, amb la col·laboració desinteressada de l'Ousmane Ba com a intèrpret:

jpgMoments prèvis al directe
jpgPantalla Thierno Al-Hajj Malik Barro
jpgPlató TV Girona
jpgPreparació entrevista
jpgEn directe

Link de l'entrevista a l'espai Comarques de TV Girona, que es va emetre en directe el dia 06 de Juliol al Comarques vespre:

Fundació Talibés a TV Girona

Els nens més desfavorits de Senegal, els Talibés

Els nens més desfavorits de Senegal, els Talibes

Nota de premsa sobre la situació dels nens Talibés de Senegal.

Imatges vàries

jpgFulletó Talibés

Projecte Soci Educatiu

Material de merchandising

pdfPresentació Corporativa Talibés
pdfDíptic Fundació Talibés

Innauguració primer punt de venda ubicat a Sant Cugat del Vallès.

Taller del pa Serrajòrdia

jpgGaletes