Club 150

Objetiu: garantir un futur digne per mes de 1.300 nens talibesabans del 2015. Participi en la creació d'un futur més just i igualitari per a ells.

Mitjançant el Club 150, les empreses associades fan un donatiu de 150 € mensuals que els permet actuar en programes solidaris concrets, sostenibles, quantificables i transparents, totalment coherents amb els valors i filosofía de cada empresa.

Així, unint recursos, les empreses aconsegueixen un efecte multiplicador de les seves aportacions a l’acció social i de desenvolupament de Fundació Talibés.

Club 150 destina les aportacions dels socis a projectes per a la defensa i promoció dels drets de la infància: educació, salut, nutrició, treball infantil, prevenció de l’abús sexual, reunificació de nens amb les seves families en cas de catàstrofes naturals o guerres.

Actualment, i fins el 2015 l'organizació està volcada en el programa Això serà una casa.

Reconeixement social
Les empreses associadas reben un “Pack de Benvinguda” per e-mail que els permet comunicar al seu públic les accions solidàries en les que col·laboren.