TITULARITAT DEL LLOC WEB

• Domicili social: Plaça Marquès de Camps, 3 Ppal. 2ª 17001 Girona

• Tfn.: 902 996 267

• Fax: 872 090 380

• E-mail: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la / Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la

• C.I.F: G55128615

CONDICIONS GENERALS D'ÚS

1. LIMITACIONS D'ÚS

Els usuaris s'obliguen a utilitzar els continguts de manera diligent, correcta, lícita i de conformitat amb la Llei i al present Avís Legal. Es comprometen a no utilitzar els continguts amb un fi contrari a la Llei, moral o òrdre públic; a no reproduir o copiar, no distribuir, no permètre l'accés públic, no transforma i no modificar cap contingut del lloc web, excepte quan s'obtingui autorització expressa per part de Fundació Talibés.

Els usuaris hauran d'utilitzar la informació continguda en aquest portal en compliment amb la legislació aplicable a cada cas, respectant els drets de la propietat intelectual de la Fundació Talibés o tercers.

No podran realizar cap acció que causi dany o alteracions dels continguts, ni obstaculitzaran el bon funcionament del lloc web.

Els usuaris no podran transferir elements susceptibles de portar virus informàtics o que puguin danyar, total o parcialment el lloc web.

L'accés a aquest portal, té caràcter gratuït.

2. LIMITACIÓ DE RESPONSABILITAT

Fundació Talibés exclou qualsevol tipus de responsabilitat per danys i perjudicis de tota naturalesa que puguin ser causats per la falta de disponibilitat o de continuitat en el funcionament del lloc web. Així, tampoc assumirà cap tipus de responsabilitat per les possibles errades en l'accés de diferents pàgines web de la seva propietat.

Fundació Talibés exclou qualsevol tipus de responsabilitat de danys i perjudicis de tota naturaleza que puguin deure's a la falta de veracitat, exactitut, dels continguts.

Adicionalment, Fundació Talibés no es responsabilitza de cap mal produït al seu equip informàtic o altres bens de la seva propietat, ni de cap virus que pugui infectar els mateixos, com a conseqüència de l'accès o descàrrega de continguts per part dels usuaris del lloc web.

3. ALTRES CONDICIONS

Les presents Condicions Generals d'Utilització i totes les relacions que s'estableixin entre l'usuari i la Fundació Talibés es regiran per la legislació espanyola.

L'utilizació del lloc web, implica l'acceptació de les anteriors Condicions Generals d'Utilització.