Herència

Tu pots fer un gest solidari perquè el futur que heretin els teus sigui més just i igualitari: inclou al teu testament FUNDACIÓ TALIBÉS.
A tots ens agradaria deixar als nostres un món on no hi haguessin guerres, ni fam, ni malalties... Un món on els nens i nenes tinguessin les mateixes oportunitats, naixessin on naixessin.

Avui pots tenir un gest solidari amb les pròximes generacions i fer que el futur que heretin els teus sigui més just i igualitari.

Deixar una herència o un llegat en el teu testament a Fundació Talibés és senzill i no suposa cap prejudici en els drets dels teus hereus legals.

Els teus es sentiran orgullosos de la teva generositat.

Més informació
Truca al 902 996 267 (departament Jurídic) els nostres advocats especialitzats en herències i llegats contestaran les teves preguntes.

Si ho prefereixes, pots enviar les teves consultes al e-mail Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la