Socis

La teva ajuda mara la diferència per a molts nens!
Des de FUNDACIÓ TALIBÉS no oblibem que la nostra tasca només segueix endavant a mitjançant les persones que ens recolzen. És mitjançant la teva col.laboració que aconseguim avançar en els nostres projectes i ampliar els nostres programes. Només amb la teva ajuda podrem seguir lluitant per a construir un món millor per als nens Talibés de Senegal, d’aquesta i de les pròximes generacions.Accedeix al formulari segur de Col.laboració Online i fes-te soci en 1 minut.

Col·labora per Telèfon
Pots fer el teu donatiu trucant de dilluns a dijous de 8.30h del matí a 17h de la tarda i divendres de 8:30h a 15h al telèfon del Servei d’Atenció 902 996 267.

Col·labora por E-mail, Fax o Correu Postal
Pots imprimir i enviar-nos el formulari online degudament complimentat:
Per correu postal a
Fundació Talibés
Plaça Marqués de Camps, 3. Ppal 2º.
17001 Girona
Per fax al 872 090 380

Col·labora mitjançant Transferència Bancària o Ingrés en Compte
Pots realitzar una transferència bancària o un ingrés en compta a l'entitat:

BANKINTER

Enviament del Xec
Emet el teu xec a nom de Fundació Talibés i envia'ns-el per correu a la direcció a dalt indicada.No oblidis complimentar el formulari amb les teves dades personals.

Fes un donatiu Fes-te soci