Centres educatius

Els centres educatius són un espai especialment indicat per a difondre entre els nens i joves els seus drets i sensibilitzar sobre la situació d’altres nens que no tenen accés a aquests drets fonamentals.

Fundació Talibés disposa de programes d’Educació per al desenvolupament, en la difusió entre els alumnes de valors com la solidaritat, tolerància, igualtat, etc. Disposem del projecte "Això serà una casa".

Fundació Talibés organitza cada any, coincidint amb el Dia Universal del Nen, diferents actes que pretenen sensibilitzar als nostres escolars amb la situació dels nens Talibés, que pateixen tot tipus de dificultats per accedir a un futur digne.

Hi ha moltes altres maneres de col.laborar amb la Fundació Talibés a través dels programes d’educació per al desenvolupament a col.legis i instituts. Pensant en Centres d’Educació Secundària aquest és el segon any que es celebra la iniciativa “Dóna solidaritat!", amb l'objectiu d'enviar a la casa de Kaolack, el material que els nens considerin vell o que no en fan us.